مسترمد



جستجو
Close this search box.

راهنمای خرید دستکش یکبار مصرف پزشکی

راهنمای خرید دستکش یکبار مصرف پزشکی  دستکش یکبار مصرف پزشکی، از آن دسته از تجهیزات پزشکی می باشد که میزان تقاضای روزانه برای خرید آن بسیار بالا است. امروزه، وجود بیماری ها  ویروس های خطرناک در محیط های ازاد، سبب شده است تا نسبت به گذشته، میزان تقاضا برای خرید این دستکش یکبار مصرف پزشکی بسیار افزایش یافته است. اما همانطور که می دانید، امروزه تنوع بسیار زیادی از دستکش های یکبار مصرف پزشکی در بازار یافت می شود. به همین سبب، وجود تنوع در این دستکش های یکبار مصرف، سبب شده است تا مشکلات بسیار زیادی در خرید این تجهیزات پزشکی به وجود آید. به بیان بهتر، تنوع بسیار زیاد در این محصول، سبب شده تا پیدا کردن و تشخیص بهترین نوع ماسک ها زمان بر و دشوار شود. چرا که هر کدام از دستکش های یکبار مصرف پزشکی، از موارد خاص و متفاوتی ساخته شده است.

 

انواع دستکش یکبار مصرف پزشکی

با وجود پیشرفت علم، امروزه، انواع مختلفی از دستکش یکبار مصرف پزشکی به بازار معرفی شده است. هر کدام از این دستکش ها، با استفاده از مواد خاص ساخته شده و ویزگی های متفاوتی دارند. از جمله انواع دستکش یکبار مصرف پزشکی، می توان به دستکش وینیل، دستکش نیتریل، دستکش لاتکس، دستکش معاینه، دستکش جراحی، دستکش کلر، دستکش های پودری، و .. اشاره کرد.س هر کدام از ا

 

علائم کم خونی در بدن به چه صورت است

 

راهنمای خرید دستکش یکبار مصرف پزشکی

برای خرید دستکش یکبار مصرف پزشکی، باید به چند مورد دقت نمود. ابتدا، باید سطح نیاز خود را بسنجید و مطابق با نیاز های خودتان، به دنبال دستکش یکبار مصرف پزشکی با استاندارد های ایده آل باشید. اما علاوه بر این مساله، گزینه های دیگری است که توجه به آن ها الزامی می باشد. از این موارد و گزینه ها می توان به میزان دوام، راحتی، درجه محافظت، عدم ارائه حساسیت به دست، قیمت مناسب، میزان کشش دستکش، و … اشاره کرد.

به دلیل اینکه دستکش یکبار مصرف پزشکی، ممکن است برای مدت زمان زیادی مورد استفاده قرار بگیرد، بهتر است که قبل از خرید، حتما به مواردی که در این باره اشاره شده، توجه نمایید. همچنین باید اشاره کنیم که برخی از دستکش های یکبار مصرف پزشکی، می توانند در مقابل مواد شیمیایی نیز محافظت کننده باشند. اما در عین حال، برخی دیگر از دستکش های یکبار مصرف پزشکی نیز، در مقابل ویروس ها بسیار مقاوم هستند که از آن ها می توان به دستکش لاتکس اشاره کرد.

 

 

قیمت دستکش یکبار مصرف پزشکی

راهنمای خرید دستکش یکبار مصرف پزشکی  یکی از مهم ترین و اصلی ترین مواردی که در هنگام خرید دستکش یکبار مصرف پزشکی باید به آن توجه کرد، قیمت است. قیمت دستکش یکبار مصرف پزشکی، باید کاملا به صرفه و ایده آل باشد. چرا که با توجه به میزان بالای استفاده از دستکش ها، این تجهیزات پزشکی، در فاصله زمانی کوتاهی باید اقدام به خرید مجدد آن نمود. در نتیجه بسیار مهم است که قیمت دستکش یکبار مصرف پزشکی کاملا مناسب بوده و برای خریدار کاملا به صرفه باشد.

 

 

در موارد ذیل حتما به خاطر داشته باشید دستکش یکبار مصرف پزشکی را تعویض کنید

  • هنگام استفاده بین چند بیمار
  •  هنگامی که دستکش آلوده می شود
  • هنگامی که دستکش کثیف می شود
  • هنگامی که دستکش پاره شود
  • هنگامی که دستکش برای چهار ساعت متوالی استفاده شده است
  • همانطور که در راهنمای خرید دستکش یکبار مصرف در بالا گفته شد، عدم تعویض دستکش می توانند عامل ابتلا به یک عفونت باشند، بنابراین بایستی دستکش ها صرق نظر از هر نوعی که باشند. پس از عطسه، سرفه، یا لمس کردن مو یا صورت خود بلافاصله تعویض گردند.
mastermed

#مَستر مِد™

آیا خواندن این مطلب برای شما مفید بود؟

اشتراک‌گذاری مقاله
نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *